فعالان قرآنی نقش مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند
07 اسفند 1401 - 17:01
شناسه : 6554
بازدید 60
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار  با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: فعالان قرآنی نقش مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار  با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: فعالان قرآنی نقش مهمی در جهاد تبیین بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت الاسلام مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت:جهاد تبیین، مهم‌ترین وظیفه جامعه قرآنی است که باید با نشست‌های تبیینی با محوریت دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه قرآن تلاش کنند تا به رفع شبهات بپردازند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم و اساسی که در مقطع فعلی و در این چند ساله مورد توجه و تأکید بوده جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری به عنوان یک فریضه فوری و قطعی از آن نام برده‌اند.

حجت الاسلام مختاری نیا عنوان کرد: جهاد تبیین همواره مهمترین و اساسی‌ترین رسالت پیامبران و ائمه معصومین (ع) نیز بوده است.

وی تاکید کرد:یکی دیگر از وظایف جامعه قرآنی در میدان مقابله با هجمه‌‌های دشمن این است که باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های در رابطه با دستاوردهای قرآنی این انقلاب بپردازند. هنوز درصد بالایی از مردم و حتی فعالان قرآنی با این دستاوردها آشنا نیستند و این عدم آگاهی باعث پذیرش خیلی از حرف‌ها و تبلیغات دشمنان می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار بیان کرد:  قطعاً حضور و تأثیر اندیشمندان و عالمان قرآنی، فعالان و جامعه قرآنی در جبهه رویارویی و مقابله با بدعت‌ها و تحریف‌ها کار آسان و راه همواری نیست که بتوان آن را در شمار کارهای عادی و روزمره قرار داد، بلکه چنین حضور و تلاش علمی خود نوعی جهاد در راه خداست که در بیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آن به «جهاد تبیین» یاد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.