تجلیل رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از جانبازان دوران دفاع مقدس
11 اسفند 1401 - 10:11
شناسه : 6616
بازدید 90
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در معیت اعضای شورای تأمین شهرستان از تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت عباس(ع) و روز پاسدار سرکشی و تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در معیت اعضای شورای تأمین شهرستان از تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت عباس(ع) و روز پاسدار سرکشی و تجلیل بعمل آوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: یکی از وظایف مهم نهاد ها و ارگانهای فرهنگی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جانبازی و فداکاری در جامعه است و اگر ما بتوانیم این تفکر و سیره را در جامعه ترویج نماییم این امر خود عامل مهمی در ایجاد مانع برای تبلیغات سوء دشمنان خواهد بود و دشمن نیز از همین مانع می‌هراسد.

حجت‌الاسلام موسوی اعلام کرد: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش، و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش نیازمند الگوی مناسب هستند.

وی بیان کرد: جانبازان عزیز بهترین سرمایه‌های معنوی جامعه ما بوده و مانیز باید قدردان زحمات این عزیزان بوده و این نکته را فراموش نکنیم که جانبازان نه تنها در عرصه نبرد در جبهه‌ها بلکه در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی خوش درخشیده‌اند و ما مرهون فداکاری‌های این عزیزان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.