برگزاری کارگاه توانمندسازی اولیاء دانش‌آموزان در دیواندره
13 اسفند 1401 - 13:39
شناسه : 6631
بازدید 55
6
کارگاه توانمند سازی اولیاء دانش آموزان شهرستان دیواندره در جهت کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری کارگاه توانمند‌سازی اولیاء دانش آموزان در سالن اجتماعات این اداره خبر داد.
حجت‌‌الاسلام رستمی  اظهار اداشت: تمامی اتفاقات و رفتارهای دانش آموزان و جوانان شهرستان توسط دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان رصد می‌شود و لازم است که خطراتی که فرزندان این شهر را تهدید می‌کند را والدین عزیز نیز بدانند و در راستای مراقبتهای بیشتر از فرزندانشان گام بردارند.

وی با اشاره به زمینه‌های کاهش انحراف جوانان عنوان کرد: ارتباط موثر بین والدین، معلمان و دانش‌آموزان از زمینه‌ی نجات دانش‌آموزان از انحرافات احتمالی در این راستا است.

در این کارگاه استاد سلیمی از اساتید دانشگاه به بیان آسیب‌های اجتماعی که دامنگیر دانش‌آموزان می‌شود اشاره کرد و خواستار هوشیاری اولیاء نسبت به آسیب‌ها در جامعه شد.

گفتنی است؛ اداره تبلیغات اسلامی با همکاری مدرسه شکوفه‌های انقلاب برای اولیاء دانش آموزان کارگاه توانمند سازی با اولویت آسیب‌های اجتماعی برگزار کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.