برگزاری هجدهمین آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی مسابقات قرآنی
13 اسفند 1401 - 13:52
شناسه : 6650
بازدید 73
6
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت : ثبت نام هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آغاز و تا شانزدهم اسفند ماه ادامه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم یادگاری، کارشناس امور قرآنی شهرستان دهگلان در تریبون نماز جمعه مسجد جامع این شهرستان با اعلام این خبر افزود: ما باید قرآن را در خانواده‌ها بیاوریم تا همه مردم با قرآن مانوس شوند و آن را بفهمند و در آن تدبر کنند و زمینه عمل به قران فراهم شود.

وی عنوان کرد: هر چه کار قرآنی مردمی‌تر شود به همان میزان موفق‌تر خواهیم بود و اگر ما کار را به مردم و موسسات مردمی بسپاریم آنها در عرصه‌های مختلف آموزش، تبلیغ، ترویج، برگزاری جلسات رونق و توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی دهگلان اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است و اگر این فرهنگ ناب در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام یادگاری افزود: به شرکت‌کنندگان در این مسابقات در صورت کسب رتبه قبولی در رشته‌های ده جزء بیست جزء و سی جزء مدرک همطرازی تخصصی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اعطاء خواهد شد.

وی عنوان کرد: امتیازات اداری – استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی به برندگان در این مسابقه اعطاء خواهد شد.

گقتنی است؛ لینک ثبت نامی https://b2n.ir/b26583 بوده که متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس مذکور نسبت ثبت نام اقدام نمایند و علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی با آیین نامه و ضوابط ثبت نام هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به آدرس https://b2n.ir/q51560 مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.