مساجد بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های قرآنی است
13 اسفند 1401 - 13:47
شناسه : 6659
بازدید 64
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بر گسترش و ترویج فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی ترویجی قرآنی در مساجد تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن بیان این خبر اظهار داشت: مساجد همواره به عنوان پل ارتباطی فرد با قرآن و بهترین مکان برای اهتمام به کلام الهی است.

وی به اهمیت اجرای فعالیت‌های قرآنی در مساجد اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های مختلف و متنوّع قرآنی اعم از آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، تفسیر، پژوهش‌های قرآنی و فعالیت‌های تبلیغی ترویجی، برپایی محافل و کرسی‌های تلاوت، مسابقات قرآنی و سایر برنامه‌ها در حوزه قرآنی می‌تواند با محوریت این اماكن مقدس انجام شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا همچنین بر ساماندهی مساجد تاکید و عنوان کرد: ساماندهی مساجد باید به صورت جدی دنبال شود چرا که مسجد بهترین کانون برای فرهنگ‌سازی قرآن و دین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود با تعامل بیشتر با هیئت امنای مساجد و مسؤلان کانون‌های فرهنگی ـ هنری بتوانیم در راستای برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و جلسات تفسیر گام‌های بلندتری برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.