برگزاری 35 برنامه فرهنگی مذهبی در شهرستان قروه
18 اسفند 1401 - 11:38
شناسه : 6727
بازدید 88
10
به مناسبت نیمه شعبان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری بیش از 35 برنامه فرهنگی مذهبی به مناسبت نیمه شعبان در این شهرستان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی قروه در نیمه شعبان گفت: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) با هماهنگی های بعمل آمده ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در سطح شهر و روستاهای این شهرستان انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن در 15 هیئت مذهبی، 8 خانه قرآن، ۲ موسئسه قرآنی، برپایی 10 مورد ایستگاه صلواتی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری مراسم ویژه و متمرکز در شب ولادت آن حضرت، نصب پلاکارد و بنر و آذین بندی معابر و مساجد، برگزاری مراسمات سخنرانی و مداحی از مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های است که در این ایام مبارک توسط اداره تبلیغات اسلامی قروه در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به برگزاری ويژه برنامه شهرستانی عنوان کرد: هر سال به مناسبت جشن‌های نیمه شعبان توسط مسجد مهديه، برنامه‌های متنوع و شادی برگزار و جشن نيمه شعبان نيز با مشاركت و همراهی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی وهنری و محبان اهل بيت در سالن ورزشی 1200 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی قروه با حضور اقشار مختلف اين شهر و مسئولين استانی و شهرستانی در قروه برگزار می‌شود.

وی در سخنان خود با اشاره به اعتقاد به مهدویت در مکتب شیعه و دیگر مذاهب اسلام اظهار داشت: علاوه بر مذاهب اسلام، مسئله اعتقاد به ظهور منجی در گذشته و حال، موضوعی بوده که بسیاری از ادیان از جمله مسیحیت و یهود، بدان توجه داشته‌اند و در رابطه با آن عقاید بسیاری زیادی را ترویج داده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه  تصریح کرد: آن حضرت برای تحقق وعده الهی که جهانی شدن اسلام است، ظهور خواهند کرد؛ چرا که تاکنون با وجود رشد و توسعه اسلام هنوز آن جهانی شدن محقق نشده است که توسط آن امام همام صورت خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.