برگزاری جشن بزرگ نيمه شعبان در سالن ورزشی 1200 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی  قروه
18 اسفند 1401 - 11:23
شناسه : 6758
بازدید 83
7
جشن بزرگ نيمه شعبان باهمت هيئت امناء مهديه و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در سالن ورزشی 1200 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن بزرگ نیمه شعبان با اجرای برنامه های متنوع و شاد با همت هیئت امناء مهدیه شهرستان قروه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در سالن ورزشی 1200 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل زارعی کوشا، استاندار استان کردستان در سخنانی با تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج)، مباحث مختلف در زمینه ظهور حضرت مهدی را مورد توجه قرار داد و به بیان ویژگی های آن حضرت پرداخت.

وی با اشاره به فلسفه مهدویت و انتظار موعود جهانی، دیدگاه‌ها و برداشت‌های گوناگون در خصوص ظهور ولی عصر(عج) را برای حاضران  عنوان کرد: یکی از جلوه‌های برجسته انتظار  وحدت و همبستگی مسلمانان و منتظران آن حضرت و یک دلی و ولایتمداری است.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بشریت از ظلم و جور و نفاق خسته شده است و نیاز ظهور منجی بیشتر احساس می‌شود.

استاندار استان کردستان برپایی جشن و شور و شوق را تنهایی کافی ندانست و افزود: دشمن شناسی، جریان شناسی و بصیرت و ولایتمداری از ضروریات انتظار حضرت مهدی(عج) است و منتظران حضرت مهدی باید خودشان را با فرهنگ مهدویت و تربیت اسلامی و رعایت تقوی زمینه ظهور رافراهم نمایند.

گفتنی است؛ برگزاری جشن نیمه شعبان با مشارکت عموم مردم، اجرای مدیحه‌سرایی، سرود، اجرای موسیقی، اجرای مسابقه و به 20 نفر به قید قرعه کمک هزینه مشهد از برنامه‌های عید نیمه شعبان در شهرستان قروه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.