آسایش و امنیت کشور اسلامی ایران، مرهون فداکاری و از جان گذشتن شهدا است
23 اسفند 1401 - 12:35
شناسه : 6778
بازدید 66
6
امام جمعه موقت دیواندره: مام جمعه موقت شهرستان دیواندره در سخنانی ضمن گرامیداشت روز شهدا اظهار داشت: آسایش و امنیت کشور اسلامی ایران، مرهون فداکاری و از جان گذشتن شهدا بوده است، چرا که الان می بینیم کشورهای وابسته چگونه به راحتی تسلیم کشوری دیگر می شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان این خبر اظهار داشت: به مناسبت ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی( ره) و بزرگداشت روز شهید، مزار شهداء غبار روبی و عطرافشانی شد.


امام جمعه موقت شهرستان دیواندره در سخنانی ضمن گرامیداشت روز شهدا اظهار داشت: آسایش و امنیت کشور اسلامی ایران، مرهون فداکاری و از جان گذشتن شهدا بوده است، چرا که الان می بینیم کشورهای وابسته چگونه به راحتی تسلیم کشوری دیگر می شوند.


گفتنی است؛ در این مراسم معنوی که با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهری برگزار شد ضمن قرائت فاتحه و صلوات و اهدای گل به مقام شامخ همه شهدا ادای احترام کرده و با آرمانهای آنان تجدید میثاق کردند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.