جشن نیمه شعبان در مساجد بیجار برگزار شد
18 اسفند 1401 - 11:28
شناسه : 6781
بازدید 62
7
جشن نیمه شعبان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان بیجار در مسجد حضرت قائم(عج) و مسجد حضرت ولیعصر(عج) به همراه برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت الاسلام مختاری نیا رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود اظهار داشت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم آل محمد مهدی موعود (عج) شهر بیجار، غرق در شادی و سرور بود و مردم با چراغانی کردن و پخش شربت و شرکت در مراسم جشن آن حضرت، این عید خجسته را جشن گرفتند و به شادی پرداختند.

وی بر انتظار فرج آن تاکید کرد و افزود:انتظار فرج یکی از والاترین عبادت‌ها برای مسلمانان است و بر اساس روایات، بالاترین عبادت و جهاد، این است که انسان مومن چشم انتظار ظهور امام زمان (عج) باشد.

حجت الاسلام مختاری نیا بر مردمی محور بودن برنامه های اعیاد شعبانیه تاکید کرد و بیان داشت: تلاش کرده ایم در مناسبتها برنامه ها محور مردمی برگزار شود و در این راستا هیئت ها و تشکل های مذهبی و مردم محلات به صورت خودجوش به غنای برنامه ها کمک کردند و خوشبختانه جشنهای مذهبی با استقبال خوب مردم نیز روبرو شده است.

رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بیجار به دیگر برنامه های اجرایی در جشن های نیمه شعبان در شهرستان بیجار اشاره و عنوان کرد:برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شربت و شیرینی بین مردم، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه بین بزرگسالان، جوانان و نونهالان، اجرای سرود  و کتیبه نویسی از دیگر برنامه‌های این جشن‌های با شکوه بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.