برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری جوانان فعال در دهگلان
22 اسفند 1401 - 10:55
شناسه : 6820
بازدید 69
5
به مناسبت هفته جوان، جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه گری جوانان فعال در شهرستان دهگلان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: به مناسبت هفته جوان و ماه شعبان اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با همکاری و مشارکت فرماندار محترم و اداره ورزش و جوانان در محل سالن جلسات فرماندار با حضور مسئولین محترم شهرستان دهگلان و تعدادی از جوانان فعال در حوزه های مختلف ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی اقدام به تشکیل جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ کردند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در راستای انجام مطالبه‌گری جوانان و پاسخ به شبهات جوانان این گفتمان برگزار شده است تا علاوه بر رسیدگی به مطالبات برحق از نظرات وپیشنهادات سازنده جوانان در طرح‌ها و برنامه‌ها استفاده شود.

وی عنوان کرد: در این جلسه جوانان با فرماندار و مسئولین محترم شهرستان به تبادل نظر پرداخته و در ادامه جلسه فرماندار شهرستان دهگلان جناب آقای معتصمی ضمن تاکید بر انرژی ،خلاقیت و پویایی جوان، از آنها خواست زیر چتر قانون مطالبه‌گر باشند.

معتصمی در ادامه به مشکلات موجود در زمینه اقتصادی اشاره کرد و افزود ما هم مشکلات را حس می کنیم و می دانیم دشمنان با تمام قوا در حال دشمنی هستند ،صد البته دشمن از اوایل انقلاب و در جبهه های مختلف مردم را مورد تهدید قرار داده است و انجام خدمات صادقانه از سوی مسئولین تمام تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمن را با شکست مواجه کرده است.

در ادامه رضایی معاون عمرانی فرماندار ،امین پناه رئیس ورزش و جوانان ،محمدی مدیر آموزش و پرورش،جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مفاخری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ،حسبن پناهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جوانان مطالبه گر به ایراد سخن و در موارد مختلف به تبادل نظر پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.