هیئت‌ها در واقع بهترین و پرظرفیت‌ترین تشکل اجتماعی محسوب می‌شوند
22 اسفند 1401 - 11:15
شناسه : 6831
بازدید 80
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهستان دهگلان گفت: هیئت‌ها در واقع بهترین و پرظرفیت‌ترین تشکل اجتماعی محسوب می‌شوند بنحوی‌که عالی‌ترین منابع و سرمایه‌های یک محله و یا شهر و یا استان را در خود جای داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام سید میثم موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در جلسه تشکیل هیئت‌های اجتماعی مددجوهای بهزیستی اظهار داشت: هیئت گسترده‌ترین و فراگیرترین خیزش مردمی در طول تاریخ بوده است که از هر صنف و طیف و جنس و حزبی را دور هم گردآورده است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: هیئت‌ها در واقع بهترین و پرظرفیت‌ترین تشکل اجتماعی محسوب می‌شوند بنحوی‌که عالی ترین منابع و سرمایه‌های یک محله و یا شهر و یا استان را در خود جای داده است.

وی عنوان کرد: با عنایت به تصمیم سازمان بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر زمینه‌سازی برای تشکیل هیئت‌های اجتماعی ویژه مددجویان سازمان بهزیستی، تبلیغات‌اسلامی دهگلان نیز اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی تشکیل هیئت‌های اجتماعی را با اداره بهزیستی شهرستان تشکیل داده و هدف از این هیئت رشد معنوی و اجتماعی مددجویان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: روش‌ها و راهکارهای فعالیت هیئت‌های اجتماعی کلیه قالب‌ها فرهنگی همچون کتابخوانی، اردو جلسات قرآنی، مسابقات، نمایشگاهها و… خواهد بود و مثل هیئت مذهبی دارای هیئت امناء و ارکان اجرایی و … است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.