آیین غبار روبی مساجد بیجار برگزار شد
28 اسفند 1401 - 11:12
شناسه : 6903
بازدید 63
8
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بیجار؛ رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، آیین غبار روبی و عطر افشانی مساجد به همت بچه های مساجد شهرستان برگزار  شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مساجد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ماه پر خیر و برکت رمضان مساجد سطح شهر سنندج با همکاری ادارات و جوانان فعال غبار روبی شد.

وی افزود: این مراسم امروز به صورت نمادین در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهر بیجار با حضور مدیران و مسئولان فرهنگی و اعضای کانون های مساجد برگزار شده است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه  اداره تبلیغات اسلامی در آستانه ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان پیش بینی و اجرا خواهد کرد،بیان داشت: این برنامه‌ها با آئین‌های غبار روبی مساجد در شهرستان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ادامه خواهد داشت.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار از مساجد به عنوان پايگاه‌هاي دين و علم نام برد و ياد آور شد: مساجد به عنوان پايگاه مستحكم براي هدايت جوانان به دين مبين اسلام ، نقش بسزايي در نهادينه كردن اين امر دارد و لذا بايد فضاي اين اماكن الهي به گونه اي آراسته باشد تا جوانان را به حضور ترغيب كند.

گفتنی است؛ آيين غبار روبي و عطر افشاني مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان به صورت نمادين در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهر بیجار برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.