نشست توجیهی عملیات ماه مبارک رمضان در سنندج برگزار شد
27 اسفند 1401 - 14:42
شناسه : 6938
بازدید 75
2
با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی؛ نشست توجیهی عملیات ماه مبارک رمضان با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان در این نشست اظهار کرد: در جلسه گروههای جهادی سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رهبر فرمودند در جنگ تبلیغاتی که محاصره تبلیغاتی ما را احاطه کرده است، صد درصد جمعیت ایران مخاطب ما هستند.

وی با اشاره به اینکه موقع باز کردن گره‌های ذهنی حتی اگر کسی مخالف و معاند باشد باید همه دسته‌بندی‌ها، را مورد توجه قرار داد، گفت: باید به مدلی فکر کنیم که همه مردم ایران را مخاطب بدانیم. وی اضافه کرد: کشور باید محور حرکت امت اسلامی شود و پایه های تمدنی که انسانیت را نابود کرده به هم بریزد و چندین میلیارد انسان آزادی خواه را وارد میدان کند بنابراین همه باید آماده و تجهیز باشند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: باید تصویر واقعی از اسلامی جلوی چشم امت ایجاد کرد و از اختلافات جزیی و تفرقه پرهیز شود. حجت‌الاسلام عزت‌زمانی افزود: غرب بدنبال ترویج فحشا، منکر و فقر افراد است اما اسلام بدنبال باهم بودن، به هم پیوند خوردن و در کنار هم بودن است و باید راه را با زحماتی که دارد شکل داد وتفرقه و عداوت را نابود و پیوندها را با اقدام و حرکت درست ایجاد کنیم.

وی استفاده از ماه مبارک رمضان برای ایجاد پیوندهای بین همدیگر را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: رمضان آینده باید نقطه اوج و ثمره کارهای امسالمان باشد و اکنون باید در مسیر درست قدم برداریم. معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: هویت‌های محلی را باید برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی شناسایی کرد و از این پایگاههای محلی برای فعالیت‌های فرهنگی بهره برد.

وی بر ساخت روایت‌ها تاکید کرد و گفت: باید از زبان متدینین و بچه‌های انقلابی روایت اسلامی صورت گیرد و در این راه باید نوجوانان، دهه هشتادی‌ها را باید پای کار آورد. وی همچنین بر نشر خوبی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: در رسانه‌های ملی و استانی باید تلاش شود خوبی‌هایی که مردم در محلات انجام می‌دهند دیده و گفته شود و محور حرکت ما نشر خوبی‌ها باشد‌.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز از برگزاری چندین جلسه ویژه عملیات ماه رمضان و فصل بندگی خبر داد و گفت: فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌ها در برنامه‌ها دیده می‌شود و بخ دلیل شرایط خاص شانه خالی نکرده‌ایم و صد در صد برنامه‌ها را انجام داده‌ایم. وی افزود: ارتباط با جبهه فرهنگی کردستان مطلوب است و تعامل خوبی با سایر ادارات و نهادهای فرهنگی برقرار است.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: اما امسال سعی براین بود در قالب هیئات مذهبی اهل سنت، ماموستاها، کانون‌های فرهنگی و موسسات و خانه‌های قرآنی، بیشترین برنامه‌های اداره‌کل با رویکرد فعالیت‌های حوزه اهل سنت برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.