برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان قروه
03 فروردین 1402 - 15:48
شناسه : 6949
بازدید 62
4
همایش یک روزه طلایه داران تبلیغ با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاونت محترم فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ویژه مبلغین بومی و اعزامی ماه ضیافت الهی شهرستان های قروه و بیجار در محل سالن اجتماعات مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اعلام این خبر گفت: همایش یک روزه طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین بومی و اعزامی ماه ضیافت الهی شهرستان های قروه و بیجار با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاونت محترم فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام رازیانی مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان کردستان در محل سالن اجتماعات مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این همایش که در روز شنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری برگزار شد حجت الاسلام رازیانی مدیر کل  محترم ضمن خیر مقدم گویی به بیان ویژگیهای تبلیغ موفق پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام عزت زمانی خواستار استقرار روحانیون بومی در شهر و روستاهای منطقه شد و تبلیغ خالصانه را ماموریتی الهی و خطیر دانست.

حجت الاسلام عزت زمانی ضمن تبیین شرایط تبلیغ موفق ؛ هدایتگر و بین الرشد بر لزوم مخاطب شناسی ؛ خدمت خالصانه و رعایت شان مبلغ تاکید کرد تا تبلیغ مبلغان منجر به افزوده اخلاقی مخاطبین گردد.

وی افزود: یک مسئله در نظام تبلیغی که در حوزه تبلیغ وجود دارد و در شرایطی که قرار گرفته ایم شما هایی که مقداری که تو شهر ها تجربه کرده اید حال و هوای که از تعامل مردم از شنیدن حرف گفت و گو کردن و حرفهای مهم در یک معنا فرصتی که ما در تبلیغ دین در گفتگو با مردم داریم و اخلاق تبلیغی که ما با مردم نسبت بهش عادت کردیم و یا تلاش می‌کنیم بر اساس آن حرکت کنیم جای بحث و گفتگو دارد .

گفتنی است: در پایان همایش از زحمات حجت الاسلام علی رستمی معاونت محترم فرهنگی استان کردستان تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام مختاری نیا به عنوان معاونت محترم فرهنگی جدید استان کردستان معرفی گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.