برگزاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی رمضان المبارک در شهرستان مریوان
09 فروردین 1402 - 12:47
شناسه : 7072
بازدید 67
6
دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی رمضان المبارک  با حضور مسئولین ادارات و نیروهای نظامی  با دستور کار برنامه های ماه رمضان درسطح شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که با دستور کار مقابله با روزه خواری و ساماندهی و نظارت بر غذا خوری‌های شهرستان و جلوگیری از هنجارشکنی و توجه به عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: برای برپایی ضیافت الهی در ماه بارش رحمت الهی، لازم است همه ما پای کار بیائیم و در راستای اجرای بهتر این فریضه الهی  به نحو احسن و در حد توان در سطح شهرستان فعالیت کنیم.

حجت‌الاسلام ورهرام افزود: ماه رمضان به عنوان ماه مهمانی خدا دارای فیض و برکات خاصی است، ماهی سرشار از حس و حال معنوی که حسنات و فضیلت‌های فراوانی در خور توجه دارد، و باید با زاویه‌ایی که خاتم انبیاء محمد(ص) به این موضوع نظر داشته‌اند ماهم نظر کنیم و آن اینکه فرمود:ماه مبارک رمضان ابتدایش رحمت و میانه‌ اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم است.

وی همچنین به بیان برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مریوان در ماه مبارک رمضان پرداخت و عنوان کرد: نهادهای نظارتی در بحث روزه‌خواری علنی در سطح شهرستان لازم است با توجه بیشتری این موضوع را پی‌گیری نمایند تا حرمت این ماه پر برکت شکسته نشود.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم، برنامه‌های جزء خوانی قرآن در مساجد و حسینیه شهرستان، مسابقات قرـنی رادیویی در فراخور استقبال مردم در شهرستان مریوان برگزار خواهد شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.