جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان بانه برگزار شد
10 فروردین 1402 - 13:01
شناسه : 7202
بازدید 134
12
اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان بانه با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در این جلسه که 9 فروردین ماه برگزار شد در مورد اهمیت حفظ حرمت ماه رمضان علی‌الخصوص در ایام نوروز و ضرورت برگزاری پرشور مراسمات و برنامه‌های قرآنی تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی و لزوم پای کار آمدن همه‌ی ادارات و نهاد‌ها تاکید و عنوان کرد: با توجه به برگزاری مناسبت‌های مذهبی وفات حضرت خدیجه(س)، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی(ع) لازم است کلیه ادارات و نهادها همکاری‌های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: محافل جزء‌خوانی قرآن توسط موسسات و خانه‌های قرآن در مساجد شهر و روستا و برگزاری کرسی تفسیر سوره محمد(ص) در مساجد محوری این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه یادآور شد: برگزاری همایش بانوی آفتاب و همایش وحدت علمای شیعه و سنی با محوریت قدس نماد وحدت از برنامه‌های شاخص در ماه مبارک رمضان است که از سوی این اداره برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان فرماندار بانه ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی خواهان تشکیل کارگروهی جهت رصد ادارات و محیط شهرستان در راستای حفظ حرمت ماه رمضان به ریاست اداره تبلیغات اسلامی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.