10 فروردین 1402 - 14:09
شناسه : 7300
بازدید 60
5
همزمان با ماه مبارک رمضان وبهار قران هر روز قبل از نماز مغرب و عشا در مهدیه شهرستان سنندج مراسم نهج البلاغه خوانی با حضور مردم  مومن شهرستان سنندج برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، همزمان با ماه مبارک رمضان وبهار قران هر روز قبل از نماز مغرب و عشا در مهدیه شهرستان سنندج مراسم نهج البلاغه خوانی با حضور مردم  مومن شهرستان سنندج برگزار می شود.

عبدالله دهقان مسؤل شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج گفت: امسال علاوه بر برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر ونماز جماعت مغرب و عشا ، هر روز به جز سه شنبه ها برای اولین بارقبا از نماز مغرب و عشا برنامه نهج البلاغه خوانی برگزار می شود.

وی در اهمیت این برنامه فاخر گفت: نهج البلاغه گزیده‌ای از خطبه‌ها،نامه ها وسخنان کوتاه منسوب به علی بن ابی طالب است که توسط سید رضی فراهم آورده شده و متاسفانه در برنامه های معنوی از پرداختن به این گنجینه ارزشمند که سراسر نور معرفت در تمام ابعاد زندگی انسان است غافل بوده‌ایم.

دهقان افزود: با گنجاندن این برنامه معنوی در لابه لایه برنامه های ماه رمضان قصد داریم زمینه شناخت بیشتر وبهره گیری بهتر از این گنج بی بدیل را فراهم آوریم.

عبدالله دهقان درباره ویژه برنامه سالروز  میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت تمام حسن مجتبی گفت: به سبک و سیاق این امام همام باید درراستای معرفی اهل کرم که در هر شرایطی دستگیر نیازمند ان هستند برنامه ریزی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.