برگزاری کُرسی تفسیر برای دانش‌آموزان روستای باغچله دیواندره
26 فروردین 1402 - 15:09
شناسه : 7685
بازدید 356
18
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری کرسی تفسیر ساده و روان برای دانش آموزان روستای باغچله این شهرستان از سوی اداره تبلیغات اسلامی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره اظهار داشت: مسجد ابراهیم خلیل‌الله از مساجد بسیار فعال در عرصه تبلیغ دینی در شهرستان است که هر ساله دانش‌آموزان زیادی در این مسجد حضور پیدا می‌کنند و در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت می کنند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود:ازجمله موضوعاتی که در روش تفسیر قرآن به قرآن مورد بحث ونظر است،مسئله ی ارزش سنت درتفسیر قرآن ونیاز به روایات تفسیری می‌باشد.

وی بر ضرورت ترویج جلسات تفسیر قرآن در جامعه تاکید و عنوان کرد: باید طعم شیرین آموزه‌های قرآن را به آحاد جامعه چشاند و این امر با قرائت زیبا و ترتیل‌های ابداعی منطبق با معانی آیات قرآنی و نیز تفسیر آیات الهی که یقیناً عامل مؤثر در تسخیر قلوب است، محقق می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره عنوان کرد: از نظر قرآن، انسان علاوه‌ بر آگاهی‌های ظاهری که با خواندن و گوش‌دادن و دیدن به‌دست می‌آورد، آگاهی‌های درونی و باطنی نیز دارد که به آن بصیرت گویند. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.