مراسم افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان مریوان برگزار شد
27 فروردین 1402 - 11:52
شناسه : 7734
بازدید 163
9
از سوی اداره تببلیغات اسلامی مریوان: مراسم افطاری وحدت و مقاومت شهرستان مریوان با حضور علمای اهل سنت و اهل تشیع در محل اردوگاه امام علی(ع) اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کردستان؛ در این مراسم ماموستا عثمان کریمی، امام جمعه موقت شهرستان مریوان با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین گفت: امروز در کشورمان به برکت جمهوری اسلامی، مسئله فلسطین و مبارزه با صهیونیسم بعنوان بخش ثابتی از شعائر اسلامی قرار گرفته  و هر ساله لزوم از هر قومیت و مذهبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به حمایت قاطع خود از قدس شریف می‌پردازند.

حجت‌الاسلام محمد تقی ساران، امام جماعت حسینیه سیدالشهداء(ع) اظهار داشت: آنچه امروز  جامعه اسلامی به آن نیازمند است وحدت است و مشکلاتی که در امت اسلامی دامنگیر آن است ناشی از اختلافات جزئی است که باید جهان اسلام پیش از پیش در رفع آنها بکوشد.

وی افزود: شوروی و آمریکا با تمام اختلاف نظرهایشان روی محدویت نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق نظر داشتند که بحمدلله ثمره ای برای آنان نداشت.

ماموستا امجد محمودی، امام جمعه موقت بهاران نیز در این مراسم عنوان کرد: مسئله قدس و فلسطین از بزرگترین دغدغه جهان اسلام است.

وی افزود: قدس قبله گاه نخستین مسلمانان و مجمع احیای الهی بوده است و برامت اسلامی لازم است  که در آزادی کامل قدس شریف تلاش نمایند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.