برگزاری جلسات خانگی موسسه حکمت ویژه ماه رمضان در شهرستان سقز
27 فروردین 1402 - 12:00
شناسه : 7747
بازدید 84
11
مدیر خانه قرآن حکمت گفت: جلسات خانگی همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای ترویج در بین جوانان و نوجوانان و خانواده برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ لیلا امینی، مدیر خانه قرآن حکمت شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهترین فرصت برای ترویج جلسه‌های خانگی قرآن است خانه قرآن حکمت دو سال است که جلسات خانگی قرآن را برگزار می‌کند.

لیلا امینی به تأثیر جلسات خانگی قرآن اشاره کرد و افزود: با این امر، هم منازل به نور قرآن منور می‌شود و هم نسلی قرآنی تربیت خواهد شد.

وی در خصوص تعداد قرآن آموزان عنوان کرد: تاکنون حداقل 200نفر از دانش‌آموزان(دختر وپسر) و ده نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردن و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

امینی شکوفایی استعدادهای قرآنی را زمینه‌ساز تقویت بعد معنوی جامعه دانست و بیان کرد: استقبال مخاطبان این خانه قرآنی از حفظ موضوعی قرآن کریم گامی موثر برای شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان و بچه‌های مسجدی بوده است.

مدیر خانه قرآن حکمت با بیان اینکه آموزش‌های خانگی قرآن جزء سیره رسول‌الله(ص) بود، افزود: ایشان این سیره را به‌عنوان یک الگوی راهبردی در نظام تعلیم و تربیت قرآنی سفارش کرده‌اند.

گفتنی است؛ مرکز قرآنی حکمت از سال 92 با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت قرآنی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.