شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک امر اعتقادی است
27 فروردین 1402 - 11:08
شناسه : 7751
بازدید 228
9
دبیر اتحادیه امت واحده در اجتماع مردم شهرستان سقز: محقق حوزه بین الملل، وحدت اسلامی و دبیر اتحادیه امت واحده، با بیان اینکه، قدس قبله اول مسلمان و یادگار پیامبران و اصحاب و صلاح الدین ایوبی هاست، اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک امر اعتقادی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ علیرضا کمیلی در مراسم پایانی راهپیمای روز جهانی در اجتماع مردم سقز، با مروری بر تاریخچه اشغال تا فتح قدس، بیان داشت:شروع پروژه اشغال قدس به 50 سال پیش از اشغال آن در کنفرانس «بال» سویس برمی گردد و سپس 20 سال بعد از آن کنفرانس در سال 1917 میلادی در بیانیه « بالفور» مصوب شد که دولت یهودی تشکیل شود.

کمیلی اضافه کرد: تاریخچه اشغال نشان دهنده، برنامه ریزی بلند مدت دشمن برای اشغال این سرزمین اسلامی بوده است و ادامه داد: 30سال بعد یعنی در سال 1947 و 48 میلادی، اشغال اولیه فلسطین اتفاق افتاد.

کمیلی با اشاره به ضرورت تعیین حق سرنوشت برای سرزمین فلسطین بیان نمود: اکنون نظریه کثیف «دو دولت» توسط غربی ها و دولت های اروپایی مطرح است که آنان به مبادی غربی خود یعنی دموکراسی که شرکت در انتخابات و همه پرسی است معتقد نیستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.