نشست هم‌اندیشی وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد
27 فروردین 1402 - 14:53
شناسه : 7770
بازدید 62
5
نشست هم‌اندیشی وحدت و مقاومت ویژه بانوان در سنندج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه کردستان در این نشست با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) اظهار کرد: ایشان فرموده‌اند که اگر می‌خواهید به علم برسید باید شش کار را انجام دهید.

وی خصلت هوش و زکاوت، حریص بودن برای کسب علم، شایستگی داشتن، استفاده از اساتید و توجه به وقت و زمان را از کارهایی دانست که برای دستیابی به علم نیاز است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: بانوان باید برای ارتقای امت بکوشند و در میان بانوان استان چنین شخصیت‌های توانمندی وجود دارد و باید این افراد افزایش یابند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این نشست اظهار کرد: مسئله اول ما در جهان اسلام مسئله فلسطین و قدس است و هیچ موضوعی نمی‌تواند آن را به فراموشی بسپارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند محوریت این موضوع را در نگاه ما کم کند، افزود: ایجاد اختلاف دسیسه دشمن است که از قرن‌ها پیش انگلیس خبیث و آمریکایی‌ها تمام توان خود را برای اختلاف بین دولت‌ها و مذاهب بکار گرفته‌اند و همواره در تلاشند دلهای مردم را نسبت به این نظام چرکین کنند و به نام‌های مختلف از جمله قومیت و جنسیت اختلاف افکنی می‌کنند.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: امشب در کنار هم جمع شد‌ه‌ایم تا یادمان بماند همه زیر یک سایه پرچم امت احمد هستیم و می‌خواهیم یادآوری کنیم که اگر در جایی اختلاف کوچکی داشته باشیم به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که دشمن از اختلاف نظر ما برای اختلاف استفاده کند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که فلسطین مظلوم به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: حضور پرشور و مقتدرانه در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه و تکلیف همه ماست و همه ما باید عزم و اراده خودمان را برای دفاع از فلسطین و قدس به نمایش بگذاریم.

در این مراسم دو نفر از بانوان استان نیز به ارائه مطالبی در خصوص نقش بانوان در دفاع از فلسطین پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.