مراسم افطاری وحدت و مقاومت در بیجار برگزار شد
27 فروردین 1402 - 15:27
شناسه : 7775
بازدید 94
10

افطاری وحدت و مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرستان و جمعی از روحانیون در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت:مراسم ضیافت افطاری وحدت و مقاومت با حضور نماینده ولی فقییه در استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

افطاری وحدت و مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرستان و جمعی از روحانیون در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت:مراسم ضیافت افطاری وحدت و مقاومت با حضور نماینده ولی فقییه در استان کردستان،امام جمعه و جمعی از روحانیون در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس عنوان کرد: یکی از مهم ترین مسائل جهان اسلام مسئله فلسطین است و کشورهای اسلامی می توانند  با وحدت، مقاومت و حمایت از فلسطین زمینه ساز آزادی این سرزمین از دست رژیم صهیونیستی شوند.

حجت الاسلام علی خورشیدی امام جمعه بیجار نیز در این مراسم بیان داشت: سرزمین قدس به دلیل وجود مسجد الاقصی محل زندگی پیامبران و قبله اول مسلمین و محل معراج آسمانی پیامبر اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند که روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد حملات همه جانبه به سوی رژیم صهیونیستی هستیم اظهار کرد: صدای شکستن استخوان‌های صهیونیست‌ها به گوش جهانیان رسیده استو ما به زودی شاهد ازادی سرزمین فلسطین خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.