نشست هم‌اندیشی وحدت و مقاومت در شهرستان دیواندره برگزار شد
29 فروردین 1402 - 13:42
شناسه : 7802
بازدید 64
6
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری نشست هم اندیشی علماء اهل سنت و تشیع خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری نشست هم اندیشی وحدت و مقاومت در سالن اجتماعات اداره خبر داد.

رستمی با بیان این خبر اظهار داشت: در این نشست که با حضور ماموستایان اهل سنت و تشیع در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزارشد ماموستا جلال مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره ضمن تقدیر و تشکر از اداره تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی؛ این نشست را بسیار مبارک توصیف کردند و اظهار داشت بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان و سومین مکان مقدس است که از نظر اهل سنت طبق احادیث وارده می توان برای زیارت بار سفر بست بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی این مسجد ار جایگاه بالایی برخوردار است همه ما باید برای آزادی آن از چنگال صهیونیسم های غاصب تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: هر حلقومی که بین مسلمانان ایجاد تفرقه کند حلقوم شیطانی و هر حلقومی که برای اتحاد مسلمین تلاش کند حلقوم رحمانی است.

حجت‌الاسلام عسکری مدیرکل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ضمن اشاره به آیات قرآن کریم در سوره فتح گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هزینه مقاومت خیلی کمتر تسلیم شدن است در ثانی در مقاومت عزت و سربلندی و پیشرفت وجود دارد در حالی که در تسلیم شدن چنین چیزی وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: هر گاه ما در مقابل دشمن یک قدم عقب نشستیم دشمن چندین قدم جلو آمده ما در قضیه برجام به وضوح چنین چیزی را مشاهده کردیم ما کلیه پروتکل ها را رعایت کردیم اما دشمن در قبال ما چکار کرد همه اشخاص و شخصیت ها ما را تحریم کرد.

مدیرکل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: پس همه باید هوشیار باشیم و دشمن را با اتحاد ناکام بگذاریم چرا که دشمن از اتحاد ما بیشترین ضربه را می خورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.