پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز موجب هدر رفتن سرمایه است
25 مهر 1401 - 6:54
شناسه : 781
بازدید 81
7
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در دیدار با امام جمعه سروآباد بیان کرد: پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز نتیجه‌ای جز به هدر رفتن سرمایه‌ها و استفاده دشمن از این اختلافات، نخواهد داشت و در ایران اسلامی همگان بر اصل وحدت متفقند.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، به مناسبت ماه ربیع الاول و هفته وحدت، حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به همراه فرماندار و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با حضور در منزل ماموستا حسینی امام جمعه شهرستان سرواباد، با ایشان دیدار و‌گفتگو کردند.
در این دیدار حجت الاسلام رستمی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت بیان کرد : در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا اعلام می‌کنند اتحاد و همدلی بین مسلمانان نقشه های آن را نقش بر آب میکند.
وی افزود : پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز نتیجه‌ای جز به هدر رفتن سرمایه‌ها و استفاده دشمن از این اختلافات، نخواهد داشت و در ایران اسلامی همگان بر اصل وحدت متفقند.
در ادامه ماموستا حسینی امام جمعه سروآباد نیز بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ رودررو و زور نمی‌توانند در مقابل مسلمانان قرار بگیرند از این رو به جنگ نرم روی آورده‌اند.
ماموستا حسینی تصریح کرد : مسلمانان باید به این واقعیت برسند که تنها راه شکست دشمنان و رهایی از توطئه های آنها حفظ وحدت و یکدلی است و به همان ریسمان الهی که قرآن کریم و آموزه های دینی است، تکیه کنند و فریب دشمنان را نخورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.