برگزاری محفل بزرگ قرآنی در دریاچه زریوار مریوان
28 فروردین 1402 - 15:53
شناسه : 7811
بازدید 65
7
محفل بزرگ انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان روز 27 فروردین 1402 به همت کمیته قرآنی شهرستان مریوان در دریاچه زریوار برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغا ت اسلامی استان کردستان، این محفل قرآنی برای اولین بار در دریاچه برگزار شد که برای همه مردم شهرستان در نوع خود بی نظیر بود و این بار برای ساعاتی صدای آیات الهی بجای آهنگ و موسیقی در دریاچه شنیده می‌شد.
در ابتدای این محفل نورانی حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از حاضرین در محفل خیرمقدم نمود واز استقبال گرم مردم در این محفل قرآنی ماه مبارک رمضان تشکر کرد.
این مراسم دومین محفل بزرگ قرآنی شهرستان و از مصوبات ستاد شئون و کمیته قرآنی ماه مبارک رمضان بود با تلاوت قاریان بزرگ استانی و شهرستانی عبدالرحمن امامقلی، اردلان یونسی، ملا هیمن شریفی و هیژا احمدی قاری نوجوان و حافظ کل قرآن برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: این اولین بار است که محفل قرآنی در دریاچه برگزار شده است که از ابتکارات اداره تبلیغات اسلامی مریوان کشاندن برنامه های فرهنگی و قرآنی به تفرجگاهها و پارکها بوده و بحمدالله استقبال خوبی داشته است.
حجت الاسلام ورهرام افزود: بحمدلله در بیست و پنجمین روز ماه مبارک رمضان، تلاش یک هفته ای همکاران به بار نشست و محفل بزرگ انس با قرآن با حضور چهار قاری محبوب استانی و شهرستانی در فضایی آگنده از طروات بهاری و عطر معنوی در دریاچه زریوار برگزار شد.
اذان ظهر به افق زریوار توسط مؤذن عبدالرحمن امامقلی و اقامه نماز ظهر به امامت حجت الاسلام ورهرام در دریاچه بعد از محفل قرآنی جزء پایان بخش برنامه های محفل انس با قرآن درمحوطه دریاچه زریوار مریوان بود.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.