برگزاری نشست هم‌اندیشی وحدت و مقاومت در شهرستان سروآباد
29 فروردین 1402 - 13:48
شناسه : 7833
بازدید 63
6
نشست هم‌اندیشی وحدت و مقاومت در شهرستان سروآباد با حضور جمع زیادی از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، نشست هم اندیشی وحدت و مقاومت در شهرستان سروآباد با حضور جمع زیادی از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان سروآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه تعمیق انس و الفت بین فرهیختگان و علمای شیعه و سنی و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

ماموستا عبدالرحمان کریمی رئیس مرکز بزرگ اسلامی نیز خاطر نشان کرد: مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و اصلی‌ترین عامل پیروزی جبهه اسلام اتحاد و یکپارچگی مسلمانان علیه جبهه کفر است و نقش ماموستایان و صاحبان منبر بسیار مهم و نقش آفرین است.

حجت‌الاسلام عسکری مدیر کل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه دو مسئله وحدت و مقاومت معطوف به مسئله فلسطین است، گفت: نامگذاری روز قدس از طرف حضرت امام خمینی(ره) بسیار ژرف اندیشانه و یک ابتکار راهبردی جهت ارتقاء وحدت بین مسلمانان بود و رمز پیروزی اسلام وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

گفتنی است؛ صرف افطاری و تجلیل از روحانیون از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.