اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی زمینه‌ساز تربیت دینی است
27 مهر 1401 - 9:48
شناسه : 788
بازدید 144
7
اجرای برنامه فرهنگی و مذهبی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: نهادینه‌ کردن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه یک اولویت مهم و اساسی است و زمینه‌ساز تربیت دینی می شود. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا اظهار داشت: نهادینه شدن فعالیت های دینی و مذهبی در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود. […]

ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: نهادینه‌ کردن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه یک اولویت مهم و اساسی است و زمینه‌ساز تربیت دینی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا اظهار داشت: نهادینه شدن فعالیت های دینی و مذهبی در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.

وی افزود برگزاری جلسات و برنامه‌های مذهبی باید در راستای رشد و ترویج اخلاق اسلامی جامعه انجام شود و به تقویت باورهای دینی مردم بینجامد.

حجت الاسلام مختاری نیا به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی تاکید کرد:کانون مداحان، هیئات مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، موسسات و مراکز دینی و قرآنی و در مجموع تشکل‌ها و مجامعی که در شهرستان وجود دارند بهترین ظرفیت برای اجرای بهتر و گسترده‌تر برنامه‌های مناسبتی و دینی هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.