فعالیت های فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود
27 مهر 1401 - 9:26
شناسه : 792
بازدید 140
6
فعالیت های فرهنگی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا به اهمیت افزایش فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان بیجار استعداد خوبی برای […]

ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا به اهمیت افزایش فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان بیجار استعداد خوبی برای توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین دارد و این امر مستلزم حمایت و برنامه ریزی دقیق برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی نیازمند مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت آحاد مختلف به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است.

حجت‌الاسلام مختاری نیا در ادامه به اهمیت کانون فرهنگی مساجد اشاره کرد و بیان داشت:راه‌اندازی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد گامی برای توسعه و ارتقای فعالیت ‌های فرهنگی در کشور است تا اعضای این کانون‌ ها در سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت مساجد بتوانند برای تحقق اهداف فرهنگی گام بردارند.

وی تاکید کرد:کانون ‌های فرهنگی هنری بایدبا اجرای برنامه های دینی و فرهنگی افراد مختلف جامعه را به سمت مساجد جذب کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.