اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در بیجار برگزار شد
27 مهر 1401 - 9:20
شناسه : 794
بازدید 144
11
اجتماع بزرگ بانوان فاطمی

  رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با حضور گسترده بانوان در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت: اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با حضور بانوان و دختران در بیجار برگزار شد. وی در ادامه به اهمیت […]

ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

 

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با حضور گسترده بانوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت: اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با حضور بانوان و دختران در بیجار برگزار شد.

وی در ادامه به اهمیت حفظ حجاب اشاره کرد وافزود: حجاب حافظ کرامت انسان است و موجب تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سلامت روحی جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری نیا تاکید کرد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که عفاف و حجاب فقط به بانوان اختصاص ندارد و در دین مبین اسلام بر حفظ حجاب و عفت توسط مردان هم تأکید شده است.
وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: اسلام به‌عنوان آخرین دین الهی برای حفظ فرد و جلوگیری از انحرافاتی که سرچشمه آنها بی‌حجابی و بی‌عفتی و عدم رعایت پوشش صحیح بوده، برنامه‌ای را ارائه داده است که شامل همه افراد بشر اعم از مرد و زن است.

گفتنی است؛ در تجمع بانوان در شهر بیجار، بانوان و دختران حاضر با سر دادن شعارهای انقلابی و حمایت از حجاب و عفاف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اقدامات اخیر اغتشاشگران در هتک حرمت به ساحت حجاب و اهل بیت عصمت وطهارت (ع) را محکوم کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.