هماهنگی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی لازمه برنامه‌ریزی مطلوب است
07 اردیبهشت 1402 - 11:54
شناسه : 7968
بازدید 61
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: حجت‌الاسلام رازیانی گفت: هماهنگی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی لازمه برنامه‌ریزی مطلوب و همکاری و تعامل کارشناسان فرهنگی است.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست با کارکنان اداره‌کل استان اظهار کرد: سازمان دارای دو بعد فرهنگی، قرآنی و رسانه و بعد اجرایی است که شان اجرایی آن به پشتیبانی از کارهای فرهنگی برمی‌گردد و باید کار‌های فرهنگی، قرآنی و رسانه با پشتیبانی و همکاری پیش برود.
حجت‌الاسلام رازیانی، طراحی فعالیت‌های فرهنگی برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه را امری مهم خواند و گفت: هماهنگی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی لازمه برنامه‌ریزی مطلوب و همکاری و تعامل کارشناسان فرهنگی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی سابق اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان تقدیر و برای حجت‌الاسلام جلبل مختاری‌نیا معاون جدید اداره‌کل آرزوی موفقیت کرد.
حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: باید برنامه هفتگی برای کارشناسان فرهنگی وجود داشته باشید تا سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان‌های استان جایگاه مطلوب‌تری داشته باشد.
وی افزود: برای همه مخاطبین سطح شهر و روستاهای استان باید برنامه وجود داشته باشد و در این راستا مشارکت همه ادارات فرهنگی لازم است. در این جلسه از کارشناسان فرهنگی و امور بانوان اداره‌کل نیز تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.