آئین سنگر سپاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران برگزار شد
09 اردیبهشت 1402 - 11:38
شناسه : 8000
بازدید 101
9
با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان کامیاران؛ آئین سنگر سپاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و قرآنی در مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام مهدی دهقانی طی حکمی از جانب حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به سمت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران منصوب شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در آئین سنگرسپاری رئیس اداره کامیاران اظهار داشت: قرآن چندین ویژگی و مشخصه را برای یک مدیر اسلامی موفق تبیین کرده است و قرب الهی، انتخاب از جنس خود مردم،قدرت و توان و… از جمله این ویژگی‌‎ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پست و مقام موقتی است، بیان کرد: هر کسی که به پست و مقامی می‌رسد باید بداند به زودی این فرصت از وی گرفته می‌شود از این‌رو باید تلاش کند تا در این فرصت کوتاه آثار خوبی از خود به یادگار بگذارد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی کارش تبلیغات دین و اسلام است بنابراین لازم است مردم را در کارهای فرهنگی و تبلیغی سهیم و نیروهای مؤمن را ساماندهی کرده و ارزش‌های اسلامی را در کشور تقویت کند.

وی تصریح کرد: تعظیم، احیا و اقامه شعائر اسلامی از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

در این مراسم ساعدی رئیس هیئت های مذهبی شهرستان کامیاران گزارشی از برنامه ها و مشکلات هیئات این شهرستان ارائه کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام مهدی منتشلو رئیس پیشین اداره تبلیغات این شهرستان تقدیر و همچنین با اعطا حکمی حجت الاسلام مهدی دهقانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.