تهیه و نصب بنر بزرگداشت مقام معلم در شهرستان مریوان
12 اردیبهشت 1402 - 15:35
شناسه : 8046
بازدید 71
9
از سوی اداره تبلیغات اسلامی مریوان؛ از سوی اداره تبلیغات اسلامی مریوان با همکاری شهرداری تعداد ۱۰ عدد بنر در چهار طرح مختلف جهت نصب در نقاط مناسب داخل شهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم انجام پذیرفت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفتگو با روابط عمومی این اداره به مناسبت روز معلم اظهار کرد: در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیامبر نازل شده، خداوند به معلمی به عنوان جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی اشاره کرده است.

وی با اشاره به آیات قرآنی سروه علق افزود: در این آیات قرآنی خداوند، خود را معلم می‌خواند و جالب این که معلم بودن خود را پس از آفریدن پیچیده‌ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است و مقام معلم بودن خدا، بعد از آفرینش قرار دارد.

حجت‌الاسلام ورهرام عنوان کرد: خدای تعالی، بیان خلقت را از عَلَق که پست ترین چیز است شروع کرده و به تعلیم که بالاترین مراتب است ختم کرده است و کرامت الهی در این آیات با تعبیر «الاکرم» بیان شده است که چنین تعبیری می‌فهماند که عالی ترین نوع کرامت پروردگار نسبت به انسان با والاترین مقام و جایگاه او، یعنی علم و دانش هم طراز است.

اداره تبلیغات اسلامی مریوان با همکاری شهرداری اقدام به تهیه و چاپ ۱۰ عدد بنر در چهار طرح مختلف و نصب در نقاط مناسب داخل شهر، سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم را ارج نهادند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.