هفته معلم فرصتی ارزشمند برای تکریم فرهنگیان است
11 اردیبهشت 1402 - 15:11
شناسه : 8057
بازدید 47
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: هفته معلم فرصتی ارزشمند برای تکریم و ارج نهادن به زحمات کلیه فرهنگیان و جامعه تعلیم و تربیت است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان مریوان به ریاست اسماعیل احمدی فرماندار مریوان با حضور رؤسای ادارات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم عنوان کرد: همزمان در روز گرامیداشت شامخ معلم و سالگرد شهادت معلم شهید استاد مطهری و پاس خدمات معلمان دلسوز 10 عدد بنر بیلبردی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری تهیه و در نقاط مناسب شهر نصب خواهد شد.

وی افزود: لازم است در این ایام نیز از معلمین تلاشگر بخصوص معلمین قرآنی که حائز رتبه برتر استانی و کشوری هستند تجلیل شود.
در ادامه توفیق محمدی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی معلمین و همراهی و همدلی والدین دانش‌آموزان در این سال تحصیلی از پیش‌بینی برنامه‌های متنوعی برای اجرا در مراسم گرامیداشت هفته معلم خبر داد و افزود: از تمامی ظرفیت‌ها برای نشان دادن جایگاه و اهمیت نقش همکاران فرهنگی بهره خواهیم برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.