دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان
16 اردیبهشت 1402 - 12:49
شناسه : 8317
بازدید 51
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با حجت الاسلام لطیفی به مناسبت 12 اردیبهشت آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه دیدار کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این دیدار حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن تبریک این روز به نماینده ولی فقیه در سپاه مریوان با اهدای لوح و هدیه از زحمات وی و همکاری با مجموع عقیدتی وسپاه شهرستان در راستا برنامه فرهنگی قرآنی وملی مذهبی ایشان با اداره تبلیغات اسلامی تقدیر و تجلیل کرد.

وی گفت: بر تلاش مضاعف در جهت ترویج هر چه بیشتر معارف و تعالیم اسلامی به عنوان تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی تاکید کردند. درون مایه سپاه و بسیج خداباوری و اتکال به معونیت است که همراه با اقتدار و توان نظامی و دفاعی سپاه و بسیج را همواره در ماموریت های مختلف موفق و پیروز می نماید و بایستی برای تداوم و حفط آن کوشید.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها باید به یک نقطه مشترک آن هم نهادیه شدن فرهنگ و باور جهاد، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در سپاه و بسیج برسد که مجموعه عقیدتی سیاسی وظیفه اصلی آن اجرایی کردن این ماموریت مهم است.

حجت‌الاسلام ورهرام افزود: حفظ انقلاب عظیم اسلامی که خطّ مستمرّ بعثت نبوی در این دوران است، واجبات بوده که لازم است جهادگران فکر و بصیرت به ویژه استادان و مربیان، با میدان داری هوشمندانه و جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، از طریق جریان سازی شبکه ای و منسجم به صورت گسترده، در سپاه، بسیج و آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، نفوذ نموده و برای پیشبرد گام دوم انقلاب، آنان را مجهز به سلاح معرفت، بصیرت و معنویت نمایند.

وی در پایان گفت: تمامی پاسداران به ویژه فرماندهان و مدیران می بایست به مثابه مربی عقیدتی سیاسی، خود را به لحاظ تسلط در معارف قرآن کریم، عترت و ولایت تقویت نموده و به موازات انجام مأموریت های سخت، در جنگ نرم نیز پیش قراولان جهاد و ایثاربوده و در عرصه های معرفتی و تربیتی صادقین، صالحین و ناصرین فعال تر از گذشته با بلند همّتی و مسئولیت پذیری از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.