درون مایه سپاه و بسیج خداباوری و اتکال به معنویت است
17 اردیبهشت 1402 - 13:25
شناسه : 8331
بازدید 56
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان گفت: درون مایه سپاه و بسیج خداباوری و اتکال به معنویت است که همراه با اقتدار، توان نظامی و دفاعی سپاه و بسیج را همواره در ماموریت‌های مختلف موفق و پیروز می نماید و باید برای تداوم و حفط آن تلاش کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه با حجت‌الاسلام علی لطیفی نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی بر تلاش مضاعف در جهت ترویج هر چه بیشتر معارف و تعالیم اسلامی به عنوان تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: تمامی برنامه‌ها باید به یک نقطه مشترک آن هم نهادیه‌شدن فرهنگ و باور جهاد، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در سپاه و بسیج برسد که مجموعه عقیدتی سیاسی وظیفه اصلی آن اجرایی کردن این ماموریت مهم است.

حجت‌الاسلام ورهرام اظهارداشت: حفظ انقلاب عظیم اسلامی که خطّ مستمرّ بعثت نبوی در این دوران است از واجبات بوده که لازم است جهادگران فکر و بصیرت به ویژه استادان و مربیان، با میدان‌داری هوشمندانه و جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، از طریق جریان سازی شبکه ای و منسجم به صورت گسترده، در سپاه، بسیج و آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، نفوذ نموده و برای پیشبرد گام دوم انقلاب، آنان را مجهز به سلاح معرفت، بصیرت و معنویت نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی پاسداران به ویژه فرماندهان و مدیران می‌بایست به مثابه مربی عقیدتی سیاسی، خود را به لحاظ تسلط در معارف قرآن کریم، عترت و ولایت تقویت نموده و به موازات انجام مأموریت‌های سخت، در جنگ نرم نیز پیش قراولان جهاد و ایثار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان تصریح کرد: در عرصه‌های معرفتی و تربیتی صادقین، صالحین و ناصرین فعال تر از گذشته باید با بلند همّتی و مسئولیت پذیری از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

گفتنی است رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمات و همکاری با مجموع عقیدتی و سپاه شهرستان در راستا برنامه فرهنگی قرآنی و ملی مذهبی با اداره تبلیغات اسلامی تقدیر و تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.