برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای اردیبهشت۱۴۰۲ در شهرستان قروه
18 اردیبهشت 1402 - 12:26
شناسه : 8372
بازدید 65
6
به مناسبت شهادت مظلومانه شهیدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، حمیدرضا الداغی، سرهنگ علی‌رضا شهرکی وهمسرشان آیین بزرگداشتی در مسجد امام علی (ع) شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه مراسم گرامیداشت شهیدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، حمیدرضا الداغی ،سرهنگ علی‌رضا شهرکی و همسرشان در مسجد امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

این برنامه روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور مسئولین ادارات و مردم متدین و دینمدار شهرستان قروه بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه محترم و با مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) حاج حسن صادقی برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم گفت : خودسازی و تناسب با افکار و اعتقادات یک امر ضروری است سفارش دینی و تقوای الهی با عبای میلیونی تناسبی ندارد و موثر نیست.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان ما دارند تمام سعی خودشان را می کنند تا فضای آن روزها را از جامعه بزداید و جبهه ای ها در خط مقدم این جریان نباید این اجازه را بدهند .

گفتنی است: در پایان از مدعوین محترم به صرف شام که توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تدارک دیده شده بود پذیرایی به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.