دشمن در محاسبات خود همیشه دچار اشتباه می‌شود/ ایرانی با غیرت عجین شده است
18 اردیبهشت 1402 - 13:47
شناسه : 8393
بازدید 74
8
حجت‌الاسلام رازیانی گفت: دشمن دین و دیانت در محاسبات خود همیشه دچار اشتباه می‌شود نمی‌داند ایرانی با غیرت عجیین است اما شهید شهرکی و همسرش که مظلومانه در راه امنیت به شهادت می‌رسند.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در مراسم یادواره شهدای اردیبهشت که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شاید حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی از شهدای روحانی اردیبهشت، زیاد برای مردم شناخته شده نبود اما بعد از شهادت ایشان با این همه عظمت، شکوه و تکریم تشییع می‌شود.

وی بیان کرد: شهید حمیدرضا الداغی هم شهید ناموس و غیرت است و بی‌محابا بدون توجه به اینکه به دست خالی خود و از سوی دشنه وقمه افراد خود فروخته و بی‌غیرت از جان خود میگذرد تا به ما یادآوری کند که اگر جایی عزت و ناموست مورد هجمه قرار گرفت موظف هستید با تمام وجود به دل دشمن زد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی گفت: دشمن دین و دیانت در محاسبات خود همیشه دچار اشتباه می‌شود و نمی‌داند ایرانی با غیرت عجیین است اما شهید شهرکی و همسرش که مظلومانه در راه امنیت به شهادت می‌رسند اما انشالله که می‌توانید جوری عمل کنیم که رهرور این شهدا بوده و اهل غیرت و تبعیت از شهدا باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.