برگزاری مراسم یادواره شهدای اردیبهشت در شهرستان سروآباد
24 اردیبهشت 1402 - 13:02
شناسه : 8435
بازدید 65
4
به مناسبت شهادت مظلومانه شهدای اردیبشهت شهیدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، حمیدرضا الداغی، سرهنگ علیرضا شهرکی وهمسرشان آیین بزرگداشتی  در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرامی اردیبهشت و همه شهیدان اسلام و انقلاب اظهار داشت: شهادت مقام بسیار رفیعی است که خداوند در قرآن بارها به آن تأکید داشته و همه ما مدیون خون شهیدان هستیم.

وی افزود: تمام آسایش و امنیت امروز ما در گرو رشادت و ایثار جانبازان و شهیدان ایران اسلامی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سروآباد عنوان کرد: قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است که پابرجا است و همچنان هم خواهد ماند.

در ادامه ماموستا رحمانی فعال فرهنگی نیز با اشاره به تروز ناجوانمردانه فرزندان ایران اسلامی بدست عوامل خودفروخته بیان کرد: ترور نقض کننده  حقوق بشر و مغایر با قوانین جنگی و بین‌المللی است، عملی که بیانگر ناجوانمردی و نامردی دشمن است، عملی زشت و به دور از انسانیت که باعث ایجاد هراس و ترس در جامعه شده و داغ سنگینی بر دل خانواده قربانیان بیگناه و غیر مسلح می‌گذارد.

وی افزود: بزرگترین جرم و گناه شهیدان ترور، خدمتگزاری به مردم و ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی بود اصولی که مغایر با قوانین و برنامه دشمنان است.

ماموستا رحمانی تصریح کرد: همه ما مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان و خانواده‌های آن‌ها هستیم و امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و پاسدار نظام و انقلاب باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.