دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان مریوان با رئیس جدید اداره بهزیستی این شهرستان
21 اردیبهشت 1402 - 7:52
شناسه : 8452
بازدید 61
7
در این دیدار  حجت الاسلام ورهرام ضمن تبریک  انتصاب خانم اخدر به عنوان رئیس جدید این اداره وآمادگی خود را  جهت همکاری در راستای برنامه های فرهنگی وقرآنی این شهرستان اعلام نمود  ودر راستای کارگاههای پیشگیری ازآسیب های اجتماعی واستفاده ازکارشناسان باتجربه زیر نظر بهزیستی این شهرستان بحث وتبادل نظر کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان ، ورهرام- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تشکر از خانم اخدر  جهت برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشتند: کاهش آسیب های اجتماعی موضوعی است که بسیار حائز اهمیت می باشد. دفاع مقدس نه تنها مرزهای کشور بلکه مرزهای خانوادگی را نیز شامل می شود که نباید اجازه دهیم مرزهای خانواده در جامعه در معرض خطر قرار گیرند.تمامی سعی ما در اجرای برنامه ها در راستای این امر می باشد.

ورهرام افزود: وکارشناسان حوزه‌های آسیب های اجتماعی و فعالان حوزه کار و تولید معتقدند که اصلی‌ترین راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی محیط کار بخصوص موارد مرتبط با اعتیاد که ممکن است بخشی از جامعه فعال و شاغل تولیدگر جامعه را درگیر کند، بهره‌مندی از بسترسازی های فرهنگی است که علاوه بر زمانبر بودن، نیازمند سیاستگذاری و برنامه ریزی تصمیم‌سازان و متولیان حوزه کار و تولید و البته نهادهای مرتبط با آسیب‌های اجتماعی است.

وی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تربیت جنسی را از ضروریات جامعه امروزی دانست و اظهار داشت: اگر این امر جدی گرفته نشود در آینده با عواقب زیان بار آن مواجه خواهیم شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.