یاد شهیدان باید در فضای جامعه زنده باشد
21 اردیبهشت 1402 - 7:50
شناسه : 8457
بازدید 48
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در دیدار با رئیس جدید بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان گفت: یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد تا بتوانیم برای نسل‌های بعدی اثر گذار باشیم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با حضور در بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان با رئیس جدید این اداره دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام ورهرام ضمن تبریک انتصاب خانم هانا منوچهری به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گفت: تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا با ارائه خدمات بهتر، ایده‌های جدیدتر و تلاش مضاعف در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان جامه عمل بپوشانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با بیان اینکه شهدا متعلق به همه هستند عنوان کرد: شهدا متعلق به شخص و گروه خاص نیست بلکه متعلق به همه است و اگر ما بتوانیم یاد شهدا را زنده نگه داریم قطعا جامعه و ارزش‌های حاکم بر آن تا سال های سال بیمه خواهد شد.

وی همچنین آمادگی این اداره را جهت همکاری در راستای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این شهرستان اعلام نمود.

وی با اشاره به اینکه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر باید با یک برنامه‌ریزی دقیق  با همکاری مسئولین شهرستان فرهنگی، سرکشی و تکریم از خانواده معظم شهدا را در شهرستان نهادینه کنیم.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مریوان نیز ضمن تشکر از رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان به تشریح عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و برنامه‌های جدید این اداره را تشریح کرد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.