برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در دیواندره —–
23 اردیبهشت 1402 - 13:25
شناسه : 8470
بازدید 67
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت دهه کرامت و روز دختر خبر داد.

حجت‌الاسلام رستمی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و جایگاه حضرت معصومه(س) و روز دختر در دین مبین اسلام تکریم بانوان را تکریم جامعه و ارزش نهادن به مبانی اسلام عنوان کرد.

وی به همکاری همه جانبه ادارات و نهادها با ستاد برگزاری مراسم و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشن‌ها تاکید و افزود: دهه کرامت با آغاز ولادت حضرت معصومه(س) و پایان آن با ولادت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا(ع)  فرصت مغتنمی است تا با توسل به خاندان عصمت و طهارت، بیش از پیش در راستای معرفی فرهنگ بلند اهل بیت(علیهم السلام) گام برداشته و در جهت رشد و تعالی روحی و معنوی و توسعه فعالیت ها در این خصوص اقدام شود.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و تجلیل از دختران نمونه شهرستان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و خواستار حضور دختران با طیف‌ها و نگرش‌های مختلف در این مراسم شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.