مجالس مذهبی باید محفلی برای جهاد تببین باشند
21 اردیبهشت 1402 - 7:37
شناسه : 8478
بازدید 72
4
حجت‌الاسلام محمدخواه، دهه کرامت را ظرفیت و فرصت بزرگی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و افزایش وحدت بین مذاهب اسلامی دانست و گفت: اهل سنت به پیروی از بزرگان فقهی خود ارادت و محبت خاصی به امام صادق(ع) دارند.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان که به مناسبت برنامه‌ریزی برنامه‌های شوال و دهه کرامت برگزار شد،  تصمیم گیری‌های ستاد شؤن فرهنگی را حائز اهمیت دانست و این ستاد را ظرفیتی مهم برای حفظ اصالت و سلامت برنامه‌های مذهبی عنوان کرد.

وی ایام ولادت و شهادت بزرگان دین و مناسبت‌های دینی را فرصت خوبی برای تبیین جایگاه و شخصیت و سیره معصومین(ع) دانسته و  در ادامه بر این نکته تاکید کرد که هر هیات مذهبی و مناسبت دینی باید به یک محفل و سنگری برای جهاد تبیین تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خواه ضمن برشمردن آسیب‌های مجالس دینی و مذهبی بر انجام این گونه از مراسمات براساس عقلانیت و پرهیز از افراط و تفریط و دوری از خرافه‌ها و بدعت‌ها تاکید کرد و از جمله وظایف ستاد شئون فرهنگی را مقابله با این امور دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در ادامه مناسبت‌ها و مراسم‌های پیش‌رو را ظرفیت و فرصت بزرگی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و افزایش وحدت بین مذاهب اسلامی دانست و عنوان کرد: اهل سنت به پیروی از بزرگان فقهی خود ارادت و محبت خاصی به امام صادق(ع) دارند.

در ادامه این نشست اعضای جلسه در خصوص اجرای مراسم.ها در مناسبت‌های پیش‌رو نکاتی را بیان و در پایان تصمیماتی برای اجرای بهتر برنامه‌های مذهبی مصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.