تجلیل از برندگان مسابقات قرآنی حفظ و تلاوت سوره مبارکه محمد ویژه بانوان در مریوان
25 اردیبهشت 1402 - 12:59
شناسه : 8496
بازدید 65
5
مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در این مراسم ضمن تقدیر از مشارکت  گرم بانوان شهرستان در مسابقات قرآنی  حفظ وتلاوت سوره مبارکه محمد(ص) در سطح شهرستان مریوان اظهار داشت:  این مسابقات  در دو رده سنی بالای بیست سال وزیر بیست سال در دو رشته حفظ  وقرائت تحقیق در محل اداره تبلیغات اسلامی  برگزار گردید.

وی گفت: در این مسابقات 10 نفر به عنوان نفرات برگزیده  از سوی هیئت داوران  انتخاب شدندکه امروز از آنان تجلیل بعمل آمد. رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با بیان اهمیت جایگاه  بانوان در جامعه گفت: زن زیباترین واژه‌ی آفرینش است و موثرترین عامل تربیت و نگاهبان سلامت روحی، روانی و جسمانی فرزند و جامعه است.

حجت‌الاسلام ورهرام با بیان اینکه، دیدگاه اسلام در مورد مشارکت زنان در عرصه های سیاسی،اجتماعی و اقتصادی جامعه و در اجتماع اسلامی به چه صورت است؟ عنوان کرد: زن در راستای نقش تربیتی در خانواده می‌تواند در اجتماع به فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بپردازد.

وی افزود: اسلام مانع مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نمی‌شود بلکه برای این کار ارزش قائل است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: زن از نگاه قرآن عضوی موثر در اجتماع است و باید مانند مردان در مسایل مهم اجتماعی نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام وهرام با تاکید بر ضرورت نقش‌آفرینی زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور در عرصه‌های مختلف اجتماعی اظهار کرد: لازم است ازحضور زنان در جامعه بهره‌مند باشیم و به حق و حقوق آنان اهمیت دهیم و اسلام جامع ترین و کامل ترین نگرش نسبت به اشتغال و شخصیت زن دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.