در سطح استان کردستان 600 هیئت فعالیت می کنند
05 آبان 1401 - 10:46
شناسه : 850
بازدید 242
9
مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان:

مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان: در سطح استان کردستان 600 هیئت فعالیت می کنند مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر در سطح استان کردستان 600 هیئت فعالیت دارند که بیشتر فعالیت هیئات به شهر قروه اختصاص دارد . به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان ؛ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان:

در سطح استان کردستان 600 هیئت فعالیت می کنند
مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر در سطح استان کردستان 600 هیئت فعالیت دارند که بیشتر فعالیت هیئات به شهر قروه اختصاص دارد .
به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان ؛ اسماعیل اصلانی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: نقش هیأت های مذهبی و جایگاه مردمی آن بر هیچ کس پوشیده نیست و شاید بزرگ ترین پایگاه دینی ـ ملی در جامعه اسلامی ما هیأت ها و محافل مذهبی باشد.
مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به اینکه تشکلهای دینی یکی از بازوهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است عنوان کرد: این تشکل شامل هیئت های مذهبی، کانون مداحان، کانون فرهنگی تبلیغی و انجمن های اسلامی است .
وی در ادامه افزود: برگزاری مراسم شیرخوارگان ، برپایی مواکب در شهرستان ها، برگزاری مراسم و دسته‌جات عزاداری در شهرستانهای قروه، بیجار، کامیاران و مریوان از برنامه های اربعین امسال بود که به صورت باشکوهی برگزار گردید .
اسماعیل اصلانی به برنامه های شاخص در این اداره کل از سوی تشکل های دینی اشاره و یادآور شد : برگزاری دوره آموزشی مداحی توسط مداح حاج محسن طاهری، برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور نماینده ولی فقیه برای هیئات مذهبی و کانون مداحان می توان نام برد.
مسئول تشکلهای دینی در پایان افزود: هم اکنون 160 کانون فعال دارای مجوز از این اداره کل می باشند که بیشترین آنها مربوط به شهرستان سقز با 70 کانون و شهرستان سنندج با 30 کانون است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.