بزرگترین پروژه قرآنی شهرستان مریوان کلنگ زنی شد
24 اردیبهشت 1402 - 14:46
شناسه : 8522
بازدید 358
18
 پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام ورهرام، پروژه خانه قرآن امام شاطبی شهرستان مریوان به همت خیرین قرآنی در زمینی به مساحت سه هزار و سیصد و پنجاه متر در شهرک کانی دینار کلنگ زنی شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان, پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان، پروژه خانه قرآن امام شاطبی شهرستان  مریوان به همت خیرین قرآنی در زمینی به مساحت سه هزار و سیصد و پنجاه متر در شهرک کانی دینار کلنگ زنی شد.

برآورد اولیه این پروژه ۲۰ میلیارد تومان است که به همت خیرین این شهرستان در حال تامین اعتبار است.

خانه قرآن امام شاطبی مریوان از سال ۹۸ مجوز فعالیت گرفت و سه دوره مراسم “اجازه نامه تجوید” و صدور مجوز برگزار نموده است و فردا در شهرک نی در نماز نماز جمعه به ۱۳ نفر از روحانیون جواز تجوید خواهد داد.

در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر قرآن آموز در این خانه قرآن در ساختمان استیجاری میدان بیسارانی مریوان در حال آموزش هستند.

حجت الاسلام ورهرام گفت: یکی دیگر از پروژه های قرآنی مریوان, ساختمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی مریوان می باشد که به همت این اداه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تکمیل آن می تواند نقش بسزائی در رشد فعالیتهای قرآنهای شهرستان داشته باشد.

در پایان رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان اظهار امیدواری کرد: در سال 1402 بخش عظیمی از پروژه دارالقرآن شهرستان به انجام برسد و نهایتا در سال آتی به بهره برداری برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.