برگزاری جلسه هیئات مذهبی شهرستان کامیاران
27 اردیبهشت 1402 - 11:00
شناسه : 8537
بازدید 90
11
جلسه هیئت های مذهبی شهرستان کامیاران با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛جلسه هیئت های مذهبی شهرستان کامیاران با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام دهقانی ،ضمن اشاره به وظایف هیئات مذهبی،ازمساجد و هیئت ها به‌عنوان پایگاه های اصلی دیانت نام برد وافزود: مساجد و هیئات مذهبی پناهگاههای دین هستند و وظیفه تربیت جوانان و جلوگیری از آسیبها و خطرات دشمن را بر عهده دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در ادامه در خصوص تعامل بیشتر هیئات مذهبی در اجرای مراسم مذهبی تاکید کرد و با تقدیر از زحمات این مسئولین هیئات در ساماندهی و پیشبرد وظایف محوله افزود: حضور بیش از 30 هیئت مذهبی در این شهرستان نشان از تلاش دست اندرکاران این مجموعه دارد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر نحوه فعالیت های هیات مذهبی در شهرستان، افزود: متولیان امور مذهبی می توانند با برگزاری نشست های هم اندیشی در رفع انحراف های موجود در برخی آیین های مذهبی، گام های موثری بردارند.

حجت‌الاسلام دهقانی در خاتمه خطاب به مسئولین هیئات مذهبی شهرستان، با تاکید بر اینکه باید در ستاد شئونات فرهنگی حضور تاثیرگذاری داشته باشند، تصریح کرد: شوراهای هیئات مذهبی باید از آسیب های موجود درعزاداری ها جلوگیری کنند و برای برگزاری و بهره برداری مناسب از مراسم معنوی ومذهبی برنامه ریزی دقیقی انجام دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.