جنایات شاه‌چراغ(ع) توسط دشمنان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی ایجاد نمی‌کند
07 آبان 1401 - 8:47
شناسه : 857
بازدید 102
9
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: حجت‌الاسلام رازیانی گفت: جنایات شاه‌چراغ(ع) توسط دشمنان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی ایجاد نمی‌کند و موجب آگاه‌تر شدن مردم خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با محکوم کردن حملات تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: دشمنان ما کسانی را که برای اقامه نماز و ابراز مودت و محبت به اهل بیت(ع) در شاه چراغ(ع) جمع شده بودند را به تیر بستند که به شهادت رسیدن تعدادی از این افراد کاری پلید و محکوم است.

وی بیان کرد: باید از کسانیکه با تحریک جوانان و نوجوانان و با هیجانی و احساسی کردن فضا باعث ایجاد اغتشاش و شلوغی شدند و نیروی نظامی و امنیتی را به خود مشغول کردند تا دشمن عوامل مزدور خود را با فراغ بال بیشتر وارد کند و چنین جنایاتی را رقم بزنند، سوال کرد که اکنون کجا هستند؟ چه موضعی دارند و در محکومیت این جنایات چرا عکس‌العملی ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، جنایات شاه‌چراغ را نشان از توحش و جنایات داعشی دانست و اضافه کرد: قبول کردن مسئولیت توسط داعش نشانگر طراحی چند لایه دشمن برای امنیت است.

وی تصریح کرد: رسانه‌هایی که وانمود می‌کردند شهرهای ما در حال سقوط است چرا در برابر جنایات داعشی‌ها موضعی نمی‌گیرند.

رازیانی اضافه کرد: دشمن بداند که با این کارها به جایی نمی‌رسند و هرچه از مردم بکشند مردم هوشیارتر و آگاه تر می‌شود و با این کارها هیچ اختلافی بین شیعه و سنی انجام نمی‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.