برگزاري مراسم سوگواري شهادت امام جعفر صادق (ع) در بیش از 20 هیئت مذهبی بيجار
24 اردیبهشت 1402 - 15:10
شناسه : 8575
بازدید 52
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجاراز برگزاری مراسم سوگواری ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع)بیش از 20 هئیت مذهبی بیجار خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در آستانه فرا رسيدن سالروز شهادت بنيانگذار مکتب شيعه مراسم سوگواري و سينه زني در بيجار برگزار مي شود.

وی افزود: مراسم عزا داري شهادت امام جعفر صادق (ع) در روز شهادت اين امام بزرگوار در سطح حسينيه و کليه مساجد شهرستان برگزار شود.
حجت الاسلام مختاری نیا امام صادق را الگوی کاملی در راستای جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: تبلیغ، تبیین و تعمق بخشی به معارف دینی و فقهی اسلام ناب از ویژگی های مهم ایشان است.

وی ادامه داد: در عصر کنونی که دشمن با تشکیلات مدرن از جمله فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته است ، اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیون باید با آگاهی و بصیرت و الگوبرداری از استقامت و مجاهدت‌های امام صادق در این جنگ نرم وارد کارزار شوند و با تمام قوا از حریم اسلام و مکتب اهل بیت(ع) صیانت کنند.

وی اضافه کرد: ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) فرصت ارشمندی است تا مسلمانان از سیره زندگی امام در حوزه‌های مباحث تربیتی و مخصوصاً مسیر تحقق گام دوم انقلاب بهره‌گیری کنند.

حجت الاسلام مختاری نیا یادآور شد: همزمان با سالروز شهادت رئيس مذهب تشيع، امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداري و حركت دستجات عزادار، سينه‌زني و زنجيرزني با حضور مسئولان و روحانيون و مردم عزادار در سطح شهرستان برگزار مي شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.