حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در جلسه شورای اداری این شهرستان
25 اردیبهشت 1402 - 13:50
شناسه : 8593
بازدید 46
4
جلسه شورای اداری شهرستان مریوان به ریاست دکتر احمدی فرماندار و با حضور خانم شیوا قاسمی پور نماینده مریوان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر رؤسای ادارات در محل فرمانداری مریوان برگزارگردید .
پ
پ

 به گزارش خبری روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، دراین جلسه دکتر احمدی ضمن تسلیت پیشاپیش بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به بیان مسائل و موضوعات مهم شهرستان در سال جاری پرداخت و در ادامه خانم شیوا قاسمی پور بر لزوم تحقق شعار سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به رشد تولید و مهار تورم، تمرکز همه دستگاههای اجرایی شهرستان را در تحقق این شعار خواستار شد.

سپس هر یک از رؤسای ادارات به صورت  جداگانه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته و اقدامات پیش رو ارائه نمودند.

در پایان اعضای شورای اداری از  رشد کیفی برنامه های فرهنگی و قرآنی شهرستان با پشتوانه اداره تبلیغات اسلامی به ویژه از برنامه محفل بزرگ انس با قرآن  که در ماه مبارک رمضان امسال در دریاچه زریوار برگزار شد تقدیر و تشکر کردند و برای ماه محرم و ایام اربعین نیز خواستار همگرایی بیشتر نهادها و رایزنی با ادارات کل استان جهت برنامه های ایام اربعین ۱۴۰۲ گشتند و اظهار امیدواری کردند: امسال با برنامه ریزی بیشتر بتوانیم پذیرای میهمانان بیشتری در ایام پیاده روی اربعین به سمت کربلای معلا از طریق مرز بین المللی باشماق مریوان باشیم.

وی در پایان افزود: روز 22 گولان (ارديبهشت) سال 88 مردم كردستان با استقبال پرشور از مقام معظم رهبري ارادت خويش به ايشان را به همه جهانيان ثابت كردند.
بي‌شك 22 گولان 88 تجلي ارادت مردم كردستان به رهبري به عنوان بزرگ حامي ملت حزب‌الله ايران اسلامي خصوصاً كردستان بود كه بيش از 5400 شهيد را تقديم انقلاب نموده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.